niedziela, 4 października 2015

Bez jajka też się da.



Pieczona owsianka bananowo-marchewkowa z daktylami; 
podana z masłem orzechowym (vege)

Czasami wolę upiec owsiankę, niż pójść na wf ;)


Przepis:

50g płatków owsianych + wrzątek
spora marchewka (ok.100g)
banan
1/4 szklanki mleka roślinnego/wody
coś do posłodzenia
cynamon

Płatki lekko solimy i zalewamy wrzątkiem lekko ponad płatki, przykrywamy. W tym czasie ścieramy marchew na małych oczkach, banana miksujemy z mlekiem. Mieszamy razem z marchewką i płatkami oraz resztą. Przekładamy do wysmarowanego naczynka. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 200stopni przez  ok. 40min.


trochę niewyraźne, porozmazywane, ale I) ciemno II) nie o to chodziło, by zdjęcia tortu robić :)



16 komentarzy:

  1. taką owsiankę z chęcią bym dzisiaj zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczna owsianka ;) Proszę podaj przepis :)

    Tort nieziemski :) Został jeszcze kawałek ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tą owsianką zamiast wf-u to popieram :) i wiem, że bez jajka też się da, ostatnio tak robię. No ale ten tort to mistrzostwo cukiernictwa! Kolorowy, wesoły i ogromny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no pewnie, że się da - przecież ja co chwilę piekę bez jaja, najlepsze, wegańskie! <3
    piękne słodkości!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super owsianka a ten tort jaki genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tort cudny! A masło orzechowe z Jiff'a kocham <3 Mam crunchy i jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem co lepsze, śniadanie czy tort :D biorę wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  8. za taką owsiankę mogłabym opuścić dzisiejsze zajęcia i wpaść do Ciebie.. swoją drogą daleko mamy od siebie teraz? ;)
    wiesz.. niedługo moje urodziny.. można zamówić kawałeczek takiego ciacha? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm...owsianka czy tort?Chyba nie umiałabym wybrać więc zamówiłabym obydwa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabiłaś mnie tym tortem!!! Chcesz mi taki zrobić na moje urodziny? :D
    Ja bez jajek, to ja proszę o przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny tort!
    Dobre z smaku jest to masło? Takie bardzo kremowe czy takie jak domowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego masła orzechowego jeszcze nie jadłam, ale z czystym sumieniem polecam Skippy :)
    A torty tak jak inne twoje ciasta - genialnie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki tort, cudo <3
    Takie owsianki to ja lubie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja dobrze widzę masło orzechowe Jif?! Zazdroszczę! *o*
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń