czwartek, 26 lipca 2012

Wstęp

No to tak. Hmm, co by tu tak na początek powiedzieć. Blog powstał z miłości do jedzenia, a w szczególności do śniadań. No i z powodu wakacyjnej nadwyżki czasu. Wiele razy zaczynałam coś, ale zaraz mi się to nudziło. Czy tym razem będzie inaczej, nie mam pojęcia. Śniadania jem codziennie, codziennie mam setki nowym pomysłów. Więc z tym nie powinno być problemów. Coś o mnie? Zaczynam ostatnią klasę gimnazjum, choć wcale tego nie czuje, oprócz jedzenia kocham czytać książki, filmy i seriale, no i jak typowa dziewczyna zakupy. Jest coś też co nie każda dziewczyna lubi, a dokładnie adrenalina. Kiedyś zrobię coś szalonego, może skok ze spadochronem ? Kto wie. Lubiąca pisać i marzyć. Mająca pewne problemy z jedzeniem, ale walcząca z tym. To chyba na tyle. Jak coś piszcie, nie gryzę :P A chętnie z kimś wymiennie się pomysłami czy porozmawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz