niedziela, 29 listopada 2015

Gofry z ziemniaka? ... słodkiego!

 
 Batatowe gofry; z ricottą i gruszkami

bataty, nowe uzależnienie? ^^
moim szczęściem zgubiłam wczoraj na spacerze telefon i mimo późniejszych poszukiwań nie znalazłam go >.< tel mi nie szkoda, a karty SIM którą mam od pierwszej klasy..podstawówki xd
ale moim szczęściem dzisiaj ktoś dał znać, że znalazł mój telefon.. to się nazywa szczęście głupiego,


Przepis:

50g mąki pełnoziarnistej
100g pure z pieczonego batata
jajko
cynamon
coś do posłodzenia
ok. 1/5 - 1/4 szklanki wody/mleka
1/2 proszku proszku do pieczenia
szczypta sody oczyszczonej


Wszystkie składniki ze sobą zmiksować. Piec w dobrze rozgrzanej gofrownicy (wysmarowanej masłem) przez kilka minut.

6 komentarzy:

  1. Jak zabraknie mi dyni to przerzuce sie na bataty bo sa pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj całe szczęście, że się znalazł, ale nie bądź taka roztrzepana, uważaj :P ale widzisz, ludzie są uczciwi ;) zawsze chciałam spróbować batatowych gofrów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy chyba jeszcze batata na słodko nie jadłam :o
    A przecież z nazwy nawet jest "słodki" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie gruszki i ricotty- najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie super gofery, a dodatek ricotty to już zupełnie bomba! :D

    OdpowiedzUsuń