sobota, 18 kwietnia 2015

945. Podwójnie nadziana.


 
Bananowy muffin* nadziany nutellą i dom. dżemem wiśniowy 

* z dodatkiem kawy rozpuszczalnej

Wracam do sprawdzonego połączenia dżemu wiśniowego i nutelli i przy okazji szukania dżemu, znalazłam małe pokłady dżemu borówkowego o którym prawie, że zapomniałam :O
Udanej soboty ;)


Przepis:
40g mąki pełnoziarnistej
15g mąki pszennej
jajko
1/2 rozgniecionego banana (ok.60g)
łyżeczka kawy rozpuszczalnej
kapka mleka
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
większa szczypta sody oczyszczonej
cynamon, szczypta soli
ew. coś do posłodzenia

nutella
dżem wiśniowy

Banana rozgniatamy i miksujemy z jajkiem. Mąkę i resztę suchych składników przesiewamy do drugiej miseczki, łączymy obie miseczki. Nakładamy do foremki ok 2/5 powstałej masy, na to kładziemy nutellę i dżem, przykrywamy pozostałym ciastem, na koniec możemy posypać np. płatkami owsianymi ;)
Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 200stopni przez ok. 35min


Ask
Facebook 

24 komentarze:

  1. uwielbiam te Twoje jeszcze gorące śniadania, zawsze wyglądają tak apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znaleźć taki dżem, marzenie! Takiego big muffina z chęcią bym przygarnęła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kombinacja nadzienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o rety o borowkowym dzemie nawet nie slyszalam! A wisniowy w duecie z nutella faktycznie sie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz najlepsze ogromne muffiny! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę koniecznie robic muffiny częsciej, koniecznie z nadzieniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. muffina na wypasie *.* ! Porywam ci ją <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie nadzienie! Zazdroszczę wszystkim, którym muffiny wychodzą tak idealnie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mistrzynią muffinów!

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Twoje muffiny :)
    dżemem wiśniowym z nutella? muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje muffiny są perfekcyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza jednoporcjowa muffina jaką widziałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znów zapomniałam o muffinach dla egoistów, kiedyś były prawie codziennością... trzeba w końcu się zebrać! Nutella i dżem wiśniowy - uwielbiaaam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie dżemu i nutelli <3
    Oj widzę, że czytasz serie Gry o tron ^^ Jak Ci się podoba? Ja kocham i przeczytałam wszystkie części ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanki mnie zachęciły do szybszego jej przeczytania i naprawdę mnie pochłonęła ta seria :D Świetna jest ;) Jak nadrobię wszystkie aktualne zaległości serialowe to mam zamiar zabrać się za serial :D

      Usuń
    2. Serial ten genialny! Pokochasz, obiecuje :)

      Usuń
  15. I nagle nabrałam niesamowitej ochoty na muffina, nutellę i wszystko co w twoim dzisiejszym śniadaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje muffiny powinny przejść do historii! Uwielbiam na nie patrzę, a jak genialnie dopiero muszą smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się Twój kubek, nadaje tym śniadaniom, zdjęciom takiego fajnego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nutella i dżem wiśniowy <3 Uwielbiam łączyć tak na kanapce :D

    OdpowiedzUsuń