poniedziałek, 6 kwietnia 2015

933. Słodka strona Wielkanocy.

kopiec kreta; sernik; kawa z mlekiem 

Dzisiaj wujek do nas, bo równowaga musi być xd  potem do babci, wczoraj też cały dzień w gościach, i tyle z wolnych dni i lenistwa xd 

Jak upływają wam święta? Osobiście w tym roku nie czuje tych świat w ogóle, ale czasami przyjemnie jest spędzić czas z rodziną, nawet tą najbliższą, widywaną na co dzień ;) 

A teraz zostawiam was z pożądaną dawką słodkości, a sama idę .. robić nic - prawa świąt xd

 sernik cappucino z czekoladą, na spodzie browni z polewą z nutelli 


 I. babka marmurkowa z kawałkami czekolady
II. babka jogurtowa z lukrem ( dla cioci ^^)


domowy "kopiec kreta"
(biszkopt, banany, krem z mascarpone z kawałkami bananów i czekolady)


długo wyczekiwany mój pierwszy w życiu blok czekoladowy, pierwsza próba wykonana z powodzeniem ^^
(z herbatnikami i słupkami migdałów)

Ask

15 komentarzy:

  1. Po prostu rozpływam się w tych Twoich słodkościach ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Blok czekoladowy, sernik i kopiec kreta... ale Ci dobrze! :D
    'robić nic' - o tak, mam podobne plany <3

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dziś ciacho na śniadanie - piona! :D
    miłego leniuchowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, plan dnia godny mistrzow
    Blok czekoladowy to dla mnie takie wspomnienie dziecinstwa- robiony przez tate w tajemnicy przed mama, bo przeciez nie wolno tyle slodyczy. A kopca kreta zawsze chcialam sprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  5. poproszę wszystko! (poza kopcem kreta :P )

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpoczywaj. :)
    Wypieki genialne. :) Zwłaszcza ten blok czekoladowy do mnie przemawia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blok to ideał świąt!
    Aż zgłodniałam, idę na szarlotkę i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Blok! O matko, mój smak dzieciństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Na ten kopiec kreta i babkę to aż mam ochotę. Lata już nie jadłam kopca kreta, bo u mnie się go nie robi - a szkoda, muszę to zmienić. Miałaś przepyszne święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba wieki nie jadłam kopca kreta...
    Moje serce skradł jednak blok, jest idealny *.*

    http://poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę kopiec kreta - zdecydowanie smak dzieciństwa! <3

    OdpowiedzUsuń