niedziela, 18 października 2015

Pod bananową kruszonką.

 Śliwki i jabłko pod bananową kruszonką; z tahini 

Dobrze, że nie muszę nigdzie wychodzić w ten weekend, bo nie wiem jak u was, ale u mnie od dwóch dni pada :( pocieszam się wiec gorącym śniadaniem i wracam do książek :)

Przepis:

1/2 małego banana (40-50g)
łyżeczka oleju kokosowego
ok.60g mąki (żytnia)
szczypta sody oczyszczonej
ew. coś do posłodzenia
cynamon, szczypta soli

owoce


Banana rozgnieść z olejkiem, wymieszać i dobrze zagnieść z resztą składników( może być lekko klejąca, ew. dodać więcej mąki). Schłodzić w lodówce/zamrażalce przez jakieś 10-15min.
W tym czasie obrać i pokroić owoce. Porwać kruszonkę na owocach. Zapiekać ok.25min w piekarniku rozgrzanym do 200stopni.

13 komentarzy:

  1. U mnie wczoraj padało, a dzisiaj jakoś tak spokojniej - niemniej jesienna szara pogoda, jakby nie patrzeć... Też się muszę wziąć do książek, nie ma zmiłuj :) Powodzenia nam obu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już tak długo siedzę w domu, że dziś z chęcią gdzieś wyjdę, na szczęście słońce pięknie świeci <3 Jakie dobre, tyle tahini! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A bananowa kruszonka jak zrobiona? Jestem bardzo ciekawa, bo wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie zainspirowałaś tym pomysłem, wszystko co lubię w jednym naczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też dziś od rana pada i póki co nie przestaje, a wczoraj przez cały dzień wilgoć w powietrzu unosiła się intensywna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przypieczona <3 I to tahini...<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ta bananowa kruszonka totalnie mnie zaciekawiła <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio trafiasz w 100% w moje gusta z śniadaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To śniadanie jest spełnienie jesiennych marzeń ^^
    U mnie też pada...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka wspaniała miseczka/ garnuszek, nie wiem co to, ale wygląda uroczo !
    Piękna kruszonka, pięknie śniadanie i do tego śliwkowe (ostatnio mam fazę na śliwki)
    Widzę, że u ciebie typowo jesienna atmosfera :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I u mnie ciągle pada :( Ale można za to posiedzieć w kuchni! :D

    OdpowiedzUsuń