czwartek, 31 grudnia 2015

Burak na koniec.

 
 Jaglany krem buraczany;
 z sosem mleczko kokosowe-tahini; malinami

tak, oficjalnie jestem dumna z mojego..moich mikserów które pierwszy raz w życiu współgrały i nadały kremowi konsystencji której pożądałam :D

nie wierzę, że kolejny rok za mną, że za kilka godzin znów będę (czysto teoretycznie jak na razie) o kolejny rok starsza, że za miesiąc mam studniówkę, a za kolejne kilka maturę, tą do której miałam przecież jeszcze tyle czasu, że jeszcze szybciej skończę szkołę.. że czeka mnie "dorosłe" życie, ten rok minął chyba jeszcze szybciej, niż wcześniejsze o ile jest to możliwe, nie będę podsumowywać, bo .. bo tak, bo znów się zmieniłam jak zawsze zresztą, byle by na dobre ;)

a jak wasze plany na dzisiejszy wieczór?  ja wybieram się na domówkę do przyjaciółki.. spać nie będę :D



14 komentarzy:

  1. Krem doskonały :)
    Dla mnie nowy rok będzie przełomowy, bo czeka mnie 20. Boję się "dwójki z przodu"

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka urocza miseczka!
    Zatem udanej domówki i oczywiście Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje plany? Brak planów. A miseczka faktycznie jest urocza!
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje plany chyba już znasz XD nothing special.. a Ty baw się świetnie!!
    ejjj, wiesz, że od zawsze marzyłam o tej miseczce, są takie urocze <3
    Przepysznie zakończyłaś ten rok, albo raczej zaczęłaś koniec … XD ok, sorry. w każdym razie, ten sos <3
    Wszystkiego dobrego kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej imprezy, nie zjedz za dużo tych mandarynek haha :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze gdy widzę u kogoś buraczane śniadanie, obiecuję sobie, że będę częściej je wykorzystywać. Niestety kończy się na obietnicach. Ty jednak zmotywowałaś mnie do kupna buraków przy następnej wizycie w sklepie! :D
    Wybaw się tam na tej domówce! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju z tym sosem, rewelacja <3
    Wspaniałej zabawy i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze przybijam buraczaną pionę! U mnie dzisiaj burak na śniadanie, burak na obiad, wcale nie zamierzam na tym poprzestać :D
    Po drugie, muszę, zakochałam się w miseczce!!
    I w końcu mogę Ci życzyć udanego sylwestra :* Też lecę na domówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampańskiej zabawy w takim razie! I szczęśliwego Nowego Roku, rozwalenia matury i dużo dużo miłości :*
    Też miałam dziś krem jaglany na śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sos z tahini i mleczka kokosowego? Niebo! Do tego buraczki.. kusisz nimi ostatnio bardzo!
    No niestety, czas nieubłaganie pędzi i nie mamy na to żadnego wpływu ;c
    Udanej zabawy ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie sylwester na mieszkaniu chłopaka- 50 osobowa domówka, ahaha :D
    dobrej zabawy i najlepsze życzenia w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodałabym jeszcze kakao, bo uwielbiam jego połączenie z burakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzenie miseczkowe! <3
    Życzę Ci przede wszystkim udanej maturki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Domówka u przyjaciółki? Miałam podobne plany i noc spędziłam wspaniale. Mam nadzieję więc że tak było i u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń