niedziela, 4 maja 2014

613. Sernik w mniejszej wersji.


budyniowy serniczek z kakaową polewa kajmakową i płatkami migdałowymi 

Trochę go wysuszyłam, ale tak to jest jak najdzie Cię ochota na pieczenie sernika o 2 w nocy...  swoją drugą wolę chyba jednak te jeszcze lekko cieple serniczki, ale co tam.. w takie zabiegane dni jak dzisiaj dobrze mieć już gotowe śniadanie...
i moje zdziwienie czemu ten kajmak jest taki ciemny? xd
alee, długo miałam ochotę na sernik w takim wydaniu.. *.* muszę go zrobić w pełnowymiarowej wersji.

Lubię noce.. są takie ciche, spokojne.. inne niż dzień. 

13 komentarzy:

  1. o mamciu to istne cudo! *-*
    warto poświęcić tą noc! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sernik wygląda prześwietnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też dzisiaj sernikowo, pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. O drugiej w nocy? Dziewczyno, chyba serio bardzo Ci się chciało tego sernika! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak! :D Aa, po za tym po co spać skoro można siedzieć w kuchni przy ciepłym piekarniku z książką :3 xd

      Usuń
  5. Schrupałabym , przepięknie wygląda, ale pewnie dużo kalorii ,ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić ; ) Nie jadłam jeszcze z takimi dodatkami sernika, aczkolwiek chętnie sobie upieczę ; ) Zapraszam : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom nie tak dużo, tyle co wszystkie moje śniadania :P Ja kiedyś robiłam taki w pełnowymiarowym rozmiarze i go uwielbiam :P

      Usuń
  6. no, no - o 2 w nocy wypieki?!, zaszalałaś! ale pyszne są tego efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja uwielbiam te jednoporcowe wypieki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kajmak tak cudnie spłuywa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczarował mnie ten serniczek <3

    OdpowiedzUsuń