wtorek, 19 sierpnia 2014

707. Czekoladowo mi i zdjęć kilka(naście).

czekoladowa owsianka*
z mleczkiem kokosowym i borówkami 


*z kakao, gorzką czekoladą i odrobiną tartej cukinii

Wieczorem lubię usiąść i jedną ręką zdjęcia w dół przesuwać, a drugą owsiankę mieszać, lubię chwile ciszy gdy nagle mój śmiech gdzieś w tle wybucha, bo.. "co to za zdjęcie?", lubię wspominać, choć tak dawno to przecież nie było.




 (podobno robię za dużo zdjęć pocztówkom, ale lubię je, nic na to nie poradzę)


(na moście "zakochanych" też byłam, i o dziwo sama też mam teraz tan kłódkę, na szybko, bez romantyzmów, ale wiem, że gdzieś tam jest)



(Paryż w pośpiechu zwiedzałam, bo nie ma czasu, a szkoda)














(Na koniec taka tam ja)

Jutro może resztę zdjęć wstawię. 

18 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia i cudowna Ty na ostatnich dwóch. Wspomnienia uwiecznione na papierze to jednak najlepsza pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspomnienia są najważniejsze i cieszę się, że wróciłaś pełna pozytywnych wrażeń :)
    a zdjęcia cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju! Jak tam pięknie i ty jesteś piekna! :) A owsianka inspiruje *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, wspaniałe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! :)
    Ile będzie wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, klimatyczne zdjęcia, można przenieść się na chwilkę do tego raju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia! i miło Cię znowu zobaczyć :)
    owsianka czekoladowa <3 takie kocham!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękne włosy! Pozazdrościć takiej długości. I ten Paryż, ah.

    Owsianka wygląda super. Też zrobię taką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjecia i bardzo ładna Ty!

    owsianka genialna. muszę, muszę, MUSZĘ taką jutro zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Francja - i od razu tyle wspomnień mi się nasuwa z zeszłorocznych wakacji. Zazdroszczę przeogromnie wyjazdu. A owsianka wygląda tak lepko i czekoladowo, że aż pozazdrościłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. musiała byc przepyszna ta owsianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Owsianka mnie zachwyciła, mocno czekoladowa :)
    A zdjęcia nadawałyby się do jakiegoś magazynu wręcz. Szczególnie upodobałam sobie zdjęcie z kłódkami, to takie urocze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śniadanie bomba! A zdjęcia bardzo fajne, też lubię oglądać i wspominać :) Najlepiej jak są wywołane, oglądane razem z przyjaciółmi czy rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy na więcej zdjęć, bo są cudowne!
    A śniadanie cudowny klasyk!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcia!
    te pocztówki strasznie mi się podobają :)
    taka owsiankę to bym z chęcią zjadła, nawet w tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i piękna Ty! :)

    OdpowiedzUsuń