środa, 2 lipca 2014

672. Bananowa, z serka wiejskiego i nadziana!



Bananowa zapiekanka z serka wiejskiego nadziana nutellą; maliny
(inspiracja)


Jej, moja mama kupiła wczoraj tak okropne maliny, że szok :O Połowę musiałyśmy wyrzucić, a drugą trzeba od razu zjadać, bo już dzisiaj pozostałe resztki są takie jakby miały się od najdelikatniejszego dotyku rozwalić..

Mam tyle ostatnio pomysłów, kombinacji smakowych i przepisów do wypruwania, czy nawet smaka na te wypróbwane rzeczy, że to głowa mała, szkoda, że wakacje(sezon owocowy) jest tak krótki, bo chyba nigdy nie wyczerpię tych pomysłów :P Najgorszy dylemat co zrobić najpierw :P

10 komentarzy:

  1. Banan i nutella? To musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka zapiekanka jeszcze przede mną ;) wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj kawałek! Dam Ci mojego czekoladowego placuszka! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam ten dylemat :( Damy radę <3
    Jak ja mogłam nie zrobić zapiekanki z serka wielskiego <3 Cudoo ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Banan i serek wiejski opanowały dzisiaj blogosferę :)
    Znam te dylematy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd ja to znam, tyle pomysłów a tak mało czasu :P
    ale to śniadanie na prawdę świetne! niezłe masz te pomysły ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. nutella i maliny? w zapiekance? jejku, jakie to musiało być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam ją kiedyś! Pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam kiedyś coś podobnego i było przepyszne. Ty jeszcze nadziałaś to nutellą. To już w ogóle niebo w gębie :D

    OdpowiedzUsuń