niedziela, 6 marca 2016

Kilka pomysłów na...

Czasami dzień zaczynam od masy cukry, zagryzionego kolejnymi cukrami i popijam to wszystko ukochaną kawą, czasami nie latam z aparatem, czasami po prostu jestem, dziś mam dla was za to kolejny wpis z pomysłami na coś nie słodkiego, może też niedługo zaczną pojawiać się w innych formach, ale muszę jeszcze pomyśleć, zdecydować, ale najpierw te codzienne życie muszę sobie zorganizować i ułożyć, choć to chyba dopiero za dwa miesiące nastąpi. 

Miłej (słodkiej) niedzieli! :) 

burger, z kotletem z soczewicy i marchewki, z camembertem, rukolą i ogórkiem, sosem musztardowym 

burger z dom. hummusem, pieczoną marchewką i rukolą (vegan)

makaron udon w mleczku kokosowym z curry, warzywami (vegan)

potrawka z soczewicy czerwonej, z kasza bulgur, płatkami drożdżowymi (vegan)


dyniowe* kluski z serowym sosem tahini (vegan)
*z pure, mąki dyniowe
*płatki drożdżowe+tahini+woda

pomidorowe curry z ciecierzycą i batatem, ryż jaśminowy (vegan)

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie jedzenie :)
    W wolnej chwili zapraszam na bloga: http://smilingshrimp.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wyciekający hummus! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejej, tak czarujesz tymi burgerami, że aż ślinka cieknie do podłogi xd Wiesz, że jesteś moim kluskowym idolem? U Ciebie widzę je najczęściej i w najsmaczniejszej formie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega ♡ Szczególnie te kluski dyniowe i burgery !

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kluski skradły moje serce ! :D Zdradzisz przepis?

    OdpowiedzUsuń
  6. "czasami po prostu jestem".. Ale to ładni brzmi c:
    A właśnie, ja czekam na te przepisy c:

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez Ciebie ostatnio mam ochotę na burgery, bo prawie pojawiają się ich zdjęcia co tydzień!
    A to ostatnie curry to jadłam identyczne i chyba do tej pory nie jadłam lepszego :)
    Jestem jak najbardziej za słodkimi wpisami!

    OdpowiedzUsuń