wtorek, 4 listopada 2014

783. Dynia w kremie jaglanym.

 
Kakaowy jaglany krem dyniowy z daktylami;
ricottą i gruszką; gorzką czekoladą


Składniki:

65g kaszy jaglanej 
150g pure z dyni hokkaido 
2 łyżki kakao (lub po prostu według uznania)
ok. 1/3 - 1/2 szklanki mleka/wody*
cynamon
łyżeczka kawy rozpuszczalnej
coś do posłodzenia
szczypta soli

kilka daktyli

Kaszę prażymy i zalewamy ok 1/3 szklanki wody, solimy i gotujemy pod przykryciem do wchłonięcia się płynu. Następnie miksujemy z resztą składników.

*dolewajcie powoli, możliwe, że nie będzie to potrzebne w ogóle(zależy od tego jaką konsystencję chcecie uzyskać), ja jak zwykle koniec końców wlałam za dużo >.< i nie miała, aż tak gęstego jak chciałam :P 

12 komentarzy:

  1. kakao i dynia to świetne połączenie! wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zawsze wleję za dużo a później żałuję, ale mimo wszystko wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja to znam, przedobrzanie z płynami :D
    Ale konsystencja wyszła Ci idealna! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Dynia jest przepyszna,w każdej postaci.Na słodko i słono;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie i pysznie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moocno czekoladowo - i tak ma być! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też często zbyt rozwadniam kremy :D Ale zazwyczaj zagęszczam potem jakimiś mąkami smakowymi.

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany! patrzę, patrzę i napatrzeć sie nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mocno kakaowy <3 Do tego ta ricotta i dodatkowa czekolada. Byłabym w raju po takim śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń