sobota, 12 marca 2016

Banan w cieście & o współpracy z Frisco.


Banany w cieście kokosowym*
* z wiórkami i mleczkiem kokosowym, częściowo na mące orkiszowej 


W ostatnim czasie miałam miłą przyjemność nawiązać współpracę z internetowym sklepem Frisco, mającym w swoim asortymencie zarówno te podstawowe produkty, jak i te rzadziej przez nas spotykane, a nie rzadko też wszędzie poszukiwane. 
Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie sposób dostawy, na początku wybieramy pasujący nam dzień.. a potem możemy dobrać sobie nawet godziny w których będziemy w domu, by odebrać nasze smakołyki, jeżeli coś ma ulec zmianie, zostajemy o tym poinformowani (przetestowane!). 
A po tym wszystkim już następnego dnia mogłam cieszyć się moimi upragnionymi smakołykami, 
zdecydowałam się na dawno już kuszące masła, pierwsze z orzechów laskowych, a drugie masło z migdałów, jeżeli chodzi o produkty tego typu, to do mojego koszyka wpadł jeszcze krem kasztanowy z wanilią, który bardzo mnie zaciekawił. 
(co zrobiła Natalia po otrzymaniu paczki? poleciała i otworzyła słoiczek z masłem z laskowych.. i stwierdziła, czemu jest tak mały, zdecydowanie moje smaki)


wpadły też słynne kuleczki Rafnello(niechcący zamówiłam dwie paczki, ale to chyba wpływ godziny o której to robiłam) z firmy tej skusiłam się jeszcze na orzechowego batonika, oraz gryczanki czekoladowe 


jako miłośniczka czekolad.. nie mogło i ich zabraknąć, kusząca od dawna surowa czekolada, o smaku cappuccino z białą morwą oraz gorzka z nadzieniem nugatowym 


kolekcjonując wszelkiego rodzaju makarony.. ich nigdy za wiele (tak samo jak masła orzechowego) skusiłam się na kukurydziany z komosą oraz sojowy 


no i na koniec jeszcze o dwóch mąkach, trochę już znanej ryżowej i jeszcze nie próbowanej orkiszowej (jakieś rady co do niej?)



po wszystkie te produkty odsyłam na stronę Frisco, gdzie znajdziecie to .. i wiele, wiele więcej, koniecznie zajrzyjcie to etykiety makarony, sama się zdziwiłam ilością tam zebranych :)


9 komentarzy:

  1. Czego bardziej zazdrościć...? Masełek, czy śniadanka? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności! Zjadłabym wszystko! haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia, ratunku podziel się tymi masłami i czekoladą! Vivani nugatową mam w planach spróbować niedługo <3 a śniadanie iście rozpustne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalia, ratunku podziel się tymi masłami i czekoladą! Vivani nugatową mam w planach spróbować niedługo <3 a śniadanie iście rozpustne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te masa wydają się być geenialne!

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. same pyszności! laskowe masło to jedno z najlepszych, ale niestety najdroższych zarazem - w każdym razie kocham je! tak samo jak te czekolady i pralinki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe produkty, sama bym kilku chętnie spróbowała bo jeszcze nie miałam okazji :)
    a śniadanko, boskie jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako prawdziwy masłożerca najbardziej pozazdroszczę Ci właśnie maseł orzechowych. Ani laskowego ani migdałowego nie miałam okazji jeszcze spróbować :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy. Jest czego zazdrościć, same pyszności! ;3

    OdpowiedzUsuń