sobota, 18 stycznia 2014

510. Ricotta gofry?

 Gofry z ricotty podane ze smażonym w maśle i cukrze jabłkiem i prażonymi płatkami migdałowymi

Te gofry to czysty obłęd. No bo jak coś co ma w sobie ricottę może byc nie dobre? Tak się nie da :P :3

Szybko, szybko, czas... potrzebny mi czas, ale co tam, jeszcze trochę lekcji, książki i wybywam, co cóż odpocznę... kiedy indziej xd :P


Ps. Co do jutrzejszego śniadania to nie wiem jak to będzie, nie wiem kiedy wrócę, generalnie nie wiem nic xd no, ale dobrze będzie :P


Przepis:

50g mąki pełnoziarnistej
70g ricotty
jajko
łyżka roztopionego masła
coś do posłodzenia
aromat waniliowy
mleko do konsystencji
1/2 proszku do pieczenia
Jajko miksuję z serem i dodaję przesianą mąkę i resztę składników. Dolewam do konsystencji mleka. Piekę, w rozgrzanej i wysmarowanej gofrownicy przez kilka minut.


Zostałam nominowana LBA, za co bardzo dziękuję, a tutaj macie odpowiedzi na pytania:

1. Książka, którą przeczytałam w przeciągu miesiąca
hmmm, "mechaniczny anioł", "wyścig śmierci", "intruz" i teraz czytam "Mistrza i Małgorzatę" do szkoły... 

2. Ulubiony film zagraniczny
Nie potrafię wybrać jednego.

3. W najbliższym czasie planuję ....
zrobić coś szalonego, wyspać się, żyć, nie zabić się po drodze do szkoły xd

4. Owoc, który kojarz mi się najbardziej z wakacjami i latem
truskawki, maliny, borówki

5. Wkurzam się , gdy ...
coś nie idzie po mojej myśli/nie wychodzi mi 

6. Rano piję kawę czy herbatę ?
Herbatę, z pewnymi wyjątkami

7. W mojej szafie mam najwięcej ...
yyy.... koszulek które są tak stare, że nie nadają się by gdziekolwiek w nich wyjść xd

8. Produkt, który planuję w najbliższym czasie kupić
hmm.. jakąś dziwną mało znaną rzecz :P 

9.Kolacja na słodko czy wytrawnie
Zależy. 

10. Ulubiony dodatek do owsianki ..
Każdy jest w pewien sposób moim ulubionym, nie mam takiego konkretnego :)

11. Mięsożerna czy wegetarianka ?
 Mięsożerna z zamiłowanie do zieleniny :3

12. . Miłego dnia :)
Wzajemnie :)


1. Na co w wolnym czasie poświęcasz najwięcej czasu?
Często niestety na komputer, ale również książki :3
2. Jak widzisz siebie za 5 lat?
Szczęśliwą. 
3. Jesteś zorganizowana czy raczej nie używasz kalendarza i często o czymś zapominasz?
Jestem raczej zorganizowana ze skłonnością do robienia rzeczy "na ostatnią chwilę"
4. Najlepsze połączenie smakowe, to..
dużo ich >.< ale m.in. banan+kokos, masło orzechowe+banan, czekolada+... wszystko?
5. Ile czasu poświęcasz na prowadzenie bloga?
Różnie.
6. Co jest w Tobie najlepsze?
Nie umiem mówić o swoich zaletach. 
7. Jakie miejsce chciałabyś zwiedzić? Dlaczego akurat to?
Cały świat, ponieważ jest pełen niesamowitych miejsc, albo o których nawet nikt nie słyszał, a swoim wyglądem zapierają dech w piersi. 
8. Czym chcesz się w przyszłości zajmować?
Będę pracować z ludźmi. Tak dokładniej psycholog.
9. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Sprzątać >.<
10. Jakie jest Twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Całe moje dzieciństwo było tak dziwne, że, aż śmieszne xd
11. Dobrze, że nie muszę wymyślać 111 pytań. Jaki jest Twój ulubiony owoc?
Też się cieszę xd :D Wszystkie!!! 

6 komentarzy:

  1. Próbowałam tych z ricotty - przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sobie wyobrażam ich delikatny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te gofry musiały być mega delikatne *_*
    Fajnie że podałaś przepis , który na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Placki z ricotty uwielbiam, więc myślę, że i gofry polubiłabym tak samo :) Wyglądają wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. nominowałam Cię do Liebster - http://mysweetpathoflife.blogspot.com/2014/01/232-czekolada-sezam-i-znowu-lb.html

    OdpowiedzUsuń