piątek, 17 sierpnia 2012

12.

Mocno czekoladowa owsianka z czekoladą, gratką czekoladową, cookie crisp i poduszeczkami z nadzieniem kakaowym.

 Wróciłam.
W mojej głowie mnóstwo cudownych wspomnień.
No i oczywiście nowych pomysłów na śniadanie.
Muszę tylko na nowo znaleźć motywację do prowadzenia tego bloga.
Bo strasznie się rozleniwiłam.
Brakowało mi domowego jedzenia, a szczególnie śniadań.
Bo niestety jedzenie serwowane w moim hotelu nie było za specjalne. 
Czyli opinia z internetu niestety prawdziwa.
Choć za lodami serwowanymi codziennie po kolacji dla mojego obozu bardzo tęsknie.
Bo dla mnie lodożercy lodów nigdy za wiele.
Wiec zawsze gdy zostawały dodatkowe kubeczki lodów ( codziennie ) mój stolik pierwszy po nie leciał :D młahahah <3
Oglądalność niestety spadła, ahh, jak takie rzeczy mnie zniechęcają. 
No cóż trzeba się ogarnąć i zacząć od nowa.
Ale mi brakuje tych upałów w Bułgarii.
Bo u mnie niestety zimnoo.
Może jeszcze słońce zaszczyci nas w te wakacje?
Mam nadzieje.
A właśnie zostały 2 tygodnie wakacji.
Jak to przeraźliwie szybko zleciało.
Jak mi będzie ciężko wrócić do szkoły.
Może tak przedłużyć wakacje o jakiś miesiąc?
Jestem zdecydowanie za.
A teraz żegnam się z cieplutką Bułgarią i trzeba wrócić na ziemię.






9 komentarzy:

  1. Pysznie wygląda ta owsianka. No i lubię te płatki.
    Czas leci szybko, ale zawsze ma się wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. mm :))
    Szkoda ,że nie da się zatrzymać czasu ..:P
    Pyszności<3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne wspomnienia zostaną na zawsze, a teraz pora ruszyc dalej:)
    a śniadanie cudowne! czekoladowa owsianka i jeszcze z cookie crisp<3 a to co najbardziej mnie urzekło to miseczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh.. Jak czekoladowo i pysznie .. ;) musże koniecznie sprówać tych płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekolada owsianka wygląda pysznie i płatki tez świetny pomysłem jako dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. obłędna owsianka! *.*
    Bułgaria? jadę tam niedługo! :-)

    OdpowiedzUsuń