sobota, 7 września 2013

379. Naleśnikowa sobota + 20 faktów o mnie

  naleśniki z twarożkiem, borówkami i sosem czekoladowym*

*czekolada 50% kakao




Tym śniadaniem całkiem przypadkowo dołączam się do naleśnikowej soboty o której zapomniałam, a w sumie to chcąc nie chcąc i tak w niej wzięłam w końcu udział :)


Opakowanie borówek za 2zł? I ten wyraz smutnego psiaka, bo kieszenie masz puste, ale na szczęście był jeszcze kolega który uratował z opresji. :D




 Dzień zlatuje niemiłosiernie szybko, a ja właśnie przypaliłam sobie obiad -,- Ale to nic, zaraz lecę do koleżanki(a lekce?!!! aa, to potem :P )



 A oto obiecane fakty, nie pamiętam już przez kogo zostałam nominowana. :P Ale i tak dziękuje. 

1. Będąc mała nie miałam koleżanek na ulicy.
2. W ten sposób latałam cały dzień z kolegami po ulicy(ew lesie xd) bawiąc się w te "chłopięce" zabawy.
3. Bawiłam się z bratem w żołnierzyki.
4. Bawiąc się lalkami zastawiałam cały pokój.
5. Nie wyobrażam sobie innych wakacji z rodzicami jak nad morzem.
6. Będąc nad morzem (niestety) niemiłosiernie maltretuje automaty (tak jak ja to mówię) do tańczenia na ręce i drugiego na nogi <3 Wakacje bez tego to nie wakacje.
7. Swoją drogą jeżeli już o tym mowa, w pewnym roku tak często chodziliśmy do salonu gier, że pan który jest tam kierownikiem znał nas już po imieniu i nam dawał darmowe gry. A nasi rodzice normalnie z nim gadali :P
8. Swoją pierwszą  miłość przeżyłam na obozie między podstawówką i gimnazjum(3 lata temu). Niesety pewna rozbieżność km, ja okolice warszawy, on rzeszów, ale do tej pory pamiętam jak się wtedy czułam, jak na jego widok biło mi serce i w ogóle, jakie to było miłe uczucie. A najlepsze, że była to "miłość" od pierwszego wejrzenia. :)
9. Jestem uzależniona od herbaty.
10. Gdy zbliża się zimniejszy okres, moje ręce i stopy momentalnie stają się lodowate.
11. Od kilku lat z większymi i mniejszymi przerwami pisze pamiętnik(i)
12. Jak góry ro wiosną.
13. Na mazurach byłam raz w życiu i było to w tym roku.
14. Lubię sprzątać w kuchni i porządkować tam szafki.
15. Nie na widzę odkurzać, prasować i ścierać kurzy.
16. Mam mały cmentarz za domem(generalnie wszystkie zwierzaki)
17. Będąc mała nie weszłam do piwnicy ponieważ uroiłam sobie, że mieszkają tam trolle. (taaa, mała to było jeszcze z dwa lata temu xd)
18. Nie lubię rosołu, a co jeszcze dziwniejsze, lubię flaki(zn. się tylko te rzadkie, maczane z chlebem <3)
19. Zawsze byłam bardzo dociekliwym dzieckiem tak więc tajemnica świętego mikołaja dość szybko została przeze mnie odkryta.
20. Początki mojego przedszkola były straszne, nie chciałam się puszczać klamek, płakałam i robiłam wszystko inne byle tam nie iść.  

11 komentarzy:

  1. hehe, jesteś bardzo ciekawą osobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale one pięknie wyglądają! robisz świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, jq też jestem zmarzluchem!;) i pisze pamiętnik;)

    a nalesniki pierwsza klasa!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądają, no i ten sos *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. 20 - robiłam dokładnie to samo :D
    A nalesniki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne połączenie smaków.
    Zmarzlaki, łączmy się :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 12. - uwielbiam górskie wyprawy na wiosnę :)
    Śniadanie idealne na akcję! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. mój kolega jest uzależniony od herbaty, byś to widziała! te jego rytuały, obsesja jakaś xd
    pyszne naleśnikowe śniadanie!! najlepsze te z twarożkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądają te naleśniki! Pysznie nadziane, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń