poniedziałek, 8 września 2014

725. Muffina na wynos.

Kokosowo-kakaowa* muffina cukiniowa z jeżynami, 
jogurt naturalny 

*z mąką kokosową, mleczkiem kokosowym 


W poniedziałki będzie na wynos. Bo pierwsza lekcja o 7.10, pobudka jeszcze wcześniej, a u mnie zero motywacji by wstać jeszcze wcześniej. 

Składniki:
15g mąki kokosowej 
40g mąki
łyżeczka kakao
100g  cukinii startej na drobnych oczkach*
jajko 
20ml mleczka kokosowego 
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia 
1/4 łyżeczki sody oczyszczonej 
szczypta soli, cynamonu 
coś do posłodzenia

kilka jeżyn

*odcisnąć z wody, wyjdzie tego jakieś ok.50g dodać to do ciasta + jakieś 30ml wody 

W jednej miseczce mieszamy mokre składniki. Do drugiej przesiewamy mąkę, łączymy obie miseczki. Ciasto przekładamy do naczynka, co jakiś czas wtykając jeżynę. Pieczemy ok.40min w piekarniku nagrzanym do 180-200 stopni.




12 komentarzy:

  1. A piekłas rano? Wyglada przesmacznie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee, co ty, wieczorem ;) Rano to ja wstałam, wyszykowałam się, zrobiłam kawę w termos i wyleciałam na pociąg ;P

      Usuń
  2. małe, słodkie kokosowe ciacho- pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebiańska muffina *.* I do tego jeszcze z cukinią!

    OdpowiedzUsuń
  4. na wynos też można pysznie! śniadanie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muffina muffiną, ale pierwszy raz widzę taki jogurcik naturalny xD

    OdpowiedzUsuń
  6. No to się nie dziwię, że na wynos. Dobry pomysł z taką muffiną :)

    OdpowiedzUsuń