środa, 3 lutego 2016

Pralinki na czwartek.


Trufle z fasoli
 (biała fasola, daktyle, kakao, banan, mąka kokosowa,  tahini, mleczko kokosowe, cynamon)

nawet nie wiem jaki główny smak by im nadać, przez ilość składników, ale to właśnie to czyni je takimi dobrymi, i chwila spokoju z książką i kawą, bo zawsze można taki znaleźć ;)
a wieczorem zamiast pączków piekę ciastka które w mini brownie się zamieniło potem, pączki może w weekend, ale jakoś bardzo mnie do nich nie ciągnie aktualnie.. trochę pędu, szkoła nie szkoła, nadrabianie spotkań ze znajomymi, rodziną, gdzieś z nauką obok. takie ferie. wyjątkowo ich nie czuję.


Przepis:

120g białej fasoli
1/3 dużego banana
ok.30-40g świeżych daktyli  (suszonych zalanych wrzątkiem)
ok.25g mąki kokosowej
2 łyżeczki tahini
2 łyżeczki kakao
1-2 łyżki gęstego mleczka kokosowego
cynamon
ew. coś do dosłodzenia

Fasolę zmiksować z daktylami i bananem. Dodać resztę składników i dokładnie wymieszać. Formować kuleczki, schłodzić w lodówce, Obtoczyć w kakao.


5 komentarzy:

  1. bardzo prosze o przepis, zrobie jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie właśnie produkcja pączków u mnie była wczoraj, dzisiaj choruję w łóżku po feriach, ale takie trufle z fasoli to ja bym i nawet po paru pączkach wcisnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie, i takie świętowanie czwartku to ja rouuzmiem!

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają FANTASTYCZNIE, a opis wykonania taki krótki, aż się wierzyć nie chce! :D

    smacznyrezultat.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń