poniedziałek, 30 grudnia 2013

491. Obłędnie kokosowy.



 jednoporcjowy kokosowy serniczek*  podany z kremem kokosowym

*z mąką kokosową, wiórkami kokosowymi(w środku i na wierzchu) i suszoną kostką kokosową

Ta mąka pachnie obłędnie *.*
Tak pięknie wyrośl, a potem tak pięknie opadł xd

Składniki:
250g sera jak na sernik ( użyłam emilki)
jajko
łyżka mąki kokosowej*
łyżka wiórek kokosowych + do posypania 
ew. suszona kostka kokosowa 
coś do posłodzenia
szczypta soli, proszku do pieczenia 

Wieczorem można dodać wiórki do serka, aby się z nimi "przegryzł"

Jajko miksuje z mąką. Dodaje resztę składników, chwilę miksuję i ew. dodaję suszoną kostkę kokosa. Przelewam do natłuszczonego naczynka, posypuje wiórkami i piekę w piekarniku rozgrzanym do 180 stopni przez ok.30-40.

*lub mąki ziemniaczanej/budyniu, a w zamian dać więcej wiórek kokosowych

Ps. U góry znajdziecie zakładkę z linkami odsyłającymi was do wybranych przepisów :) 

12 komentarzy:

  1. kokosowy zawrót głowy! :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaa, z nieba mi spadłaś, telepatia czy co? :D Wczoraj myślałam o czymś podobnym! Idealny, robię w najbliższym czasie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak kokosowo :) i to wszystko w jednym serniczku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kokosowe sniadanie
    Chyba pokusze sie o kupno tej maki kokosowej :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo mojego dystansu do kokosu, taki serniczek zjadłabym z wielką ochotą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio jadłam kokosowy serniczek, ale z dodatkiem mleczka kokosowego a nie mąki kokosowej. Taka wersja też musiała być pyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokosowe smaki ! Tak lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dość, że serniczek kokosowy to jeszcze krem do tego :) a jest domowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety (jeszcze) nie, ale i tak smakuje obłędnie <3

      Usuń
  9. Cudowny ten serniczek! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w kokosowym niebie <3 Wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń