sobota, 30 listopada 2013

461. Kokosowe z bananem?

kokosowo-bananowe gofry z twarożkiem, kremem kokosowym i prażonymi wiórkami kokosowymi

Genialne gofry, leniwy poranek i perspektywa "wolnego".
Jak na razie nic więcej mi nie trzeba. 


Składniki:
40g mąki pełnoziarnistej
10g mąki pszennej
łyżka roztopionego masła 
20ml mleczka kokosowego
łyżka wiórek kokosowych
ok1/3 rozgniecionego banana
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
małe jajko
szczypta soli
cukier do smaku 


Mokre składniki mieszamy ze sobą w jednej miseczce, suche przesiewamy do drugiej. Łączymy ze sobą obie miseczki, pieczemy w nagrzanej gofrownicy(najlepiej czymś lekko natłuszczoną)  do zarumienienia gofrów. 

10 komentarzy:

  1. cudownie wyglądają, jak taki gofrowy torcik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam napisać to samo :) mini torcik na śniadanie ;)

      Usuń
  2. o kurcze, chyba jutro rano powitają mnie gofry! :)
    uwielbiam kształt tego na górze, robionego z resztki ciasta- taki niesymetryczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają niesamowicie! Żałuję, że nie mam gofrownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. na maksa kokosowo, a najlepszy to chyba ten krem ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten twarożek mnie oczarował ... idealne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi wielkiej ochoty na gofry :) Takie kokosowe muszą wymiatać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają niesamowicie. Aż zachciało mi się gofrów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zazdroszczę Ci tego wolnego! Ja jestem uziemiona - lektury wzywają :<
    Żałuję, że nie mam gofrownicy bo kokos i banan to zdecydownaie moje smaczki :]

    OdpowiedzUsuń