niedziela, 16 czerwca 2013

313.

„Za jedną z najbardziej intrygujących rzeczy w życiu uważam to, że bierzemy udział w czymś, czego zupełnie nie rozumiemy.”

razowo-pszenna drożdżowa pizza z ricottą, truskawkami(część położyłam, po upieczeniu) i miodem

 inspiracja

Na te śniadanie zbierałam się bodajże z pół roku, ale zawsze coś wypadało, gdy ostatnio jednak zobaczyłam  znów tę pizzę, tym razem u  Martyny, wiedziałam, że i na mnie niedługo przyjdzie czas :) 
Ciasto cudownie wyrosło i było puszyste, a połączenie ricotty, miodu i truskawek jest nieziemskie <3


Nigdy chyba jeszcze nie wyleniłam się tak jak wczoraj, praktycznie cały dzień spędzony w łóżku/balkonie z książką w dłoni, z przerwami na kolejny odcinek plotkary :P 

Ciepło, słońce, lato, w końcu. Teraz brakuje mi tylko oficjalnego rozpoczęcia wakacji. 

9 komentarzy:

  1. ojj, pyszna jest ta pizza! nawet nie wiem, czy nie lepsza od wytrawnej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna wersja! :) 1000% lata w tym śniadaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. pizza na słodko z ricottą to pizza idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi ślinka cieknie! Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, genialna jest ta pizza! Chyba i ja muszę się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już kolejna osoba kusi mnie tą słodką pizzą :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym zjadła taką pizzę! Wygląda obłędnie, z takimi dodatkami musiała smakować świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pizza wygląda przepysznie :) Nie ma to jak takie poranne rozpieszczenie :) Uwielbiam Plotkarę, świetny, "odmóżdżający" serial ale ma w sobie coś, co powoduje, ze po części się tym ludziom zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really
    nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later on. All the best

    My weblog: Sushi Orlando

    OdpowiedzUsuń