piątek, 14 czerwca 2013

311.

ananas w cieście z prażonymi wiórkami kokosowymi

10 komentarzy:

  1. Mm takiego ananasa nie jadłam, zawsze używałam jabłek, ale to świetny pomysł :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Kamila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że zapomniałam o jakimś oczywistym i niezastąpionym przepisie ! Boże, muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. egzotyczne placuszki, podobają mi się te smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądają i pewnie smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli inspirowałaś się moim śniadaniem, miło by mi było gdybyś podała link ;)
    wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie widziałam u Ciebie niedawno takie placki, w sumie miałam, je zrobić już ze dwa miesiące temu, ale ciągle zapominałam kupić ananasa, a ty mnie po prostu wyprzedziłaś :)
      Ja zrobiłam trochę inaczej ciasto :)

      Usuń
    2. O matko, bo to taaaki oryginalny przepis, daj spokój. Jak zrobi ryż na mleku, to też ma linkować?

      Usuń
  6. Wygląda obłędnie :D widziałam z jabłkiem, a z ananasem też ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam i ja to robić, a zapomniałam o nim:D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za ananasem, ale po spróbowaniu w takiej postaci może zmieniłabym zdanie :))

    OdpowiedzUsuń