środa, 8 maja 2013

275.

„Nie powinnam. Nie mogę. Nie zasługuję na to. Jestem gruba i brzydzę się sobą. I tak zajmuję za dużo miejsca. Jestem brzydką, paskudną hipokrytką. Jestem utrapieniem. Jestem marnotrawstwem. Chcę zasnąć i nigdy się nie obudzić, ale nie chcę umierać. Chcę jeść tak jak każdy normalny człowiek, ale muszę widzieć swoje kości, bo inaczej znienawidzę siebie jeszcze bardziej, a wtedy wytnę sobie serce albo wezmę wszystkie tabletki świata.”

 czekoladowe cukiniowe* placki z truskawkami


* z kakao i kawałkami czekolady 90%



Chce zapomnieć. Żyć chwilą. Czasami mi się udaje. A potem wracam do domu. Znów jestem sama i wszystko wraca.
Czy u was też jest już lato?
Nawet nie wiem kiedy przerzuciłam się na krótkie spodenki. A drzewa zakwitły na zielono.

Mówiłam, że nie spadnie. Waga jest już normalna. A ja jestem jak inni. Nie jestem już wyjątkowa. Jestem nikim.
Tylko czemu ona tak wzrosła, czemu nie spada. Tylko tego nie rozumiem.

21 komentarzy:

  1. Wysłałam Ci maila.

    Pysznie wyglądają te placuszki. Dlaczego jeszcze nie robiłam cukiniowych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejć, mała!
    Dążenie do niskiej wagi to katorga ciągle dla organizmu!
    KAŻDY jest wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. przestań tak myśleć...jesteś wyjątkowa! nei jesteś jak inni bo jesteś sobą i uwierz mi że drugiej takiej jak Ty na świecie nie znajdziesz! każdy z nas ma coś wyjątkowego...uśmiechnij się glowa do góry i zauważ że widok kości daje Ci tylko pozorne szczęście, ale czy tak naprawdę jesteś wtedy szczęsliwa?....

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli było się kimś wyjątkowym ze względu na wagę, nie było się wyjątkowym nigdy.
    Szukaj wyjątkowości gdzie indziej, każdy może być chudy. A nie każdy może być sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%!!

      Usuń
    2. Pięknie to napisałaś whinn. Sama prawda.

      Usuń
  5. Ty JESTEŚ wyjątkowa, taka jaka jesteś! To, że waga pokazuje troszkę większą cyferkę nie znaczy NIC! Ta liczba nie pokazuje tego jaką jesteś wspaniałą osobą, nie pokazuje Twoich marzeń ale co najważniejsze nie pokazuje charaktery, a to właśnie charakter się liczy, nie zapominaj o tym kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Waga - ile razy to mówić, że ona nie pokazuje tego jaką osobą jesteś w środku!! Nie zwracaj na nią uwagi. By być wyjątkową osobą nie musisz być chudzielcem, który ma obsesje na punkcie wagi i jedzenia. To chore.
    Znajdz w sobie coś co lubisz, i powiedz sobie ,ze jesteś wyjątkową osobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie uchwycone te placuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaakceptuj siebie taką jaka jesteś, nie zwracaj uwagi na wagę - to tylko numerek! Dla osób, którew Cię kochają on nie ma znaczenia :)
    A placuszki wyglądają przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  9. nie będziesz wyjątkowa dzięki wadze. ona nie jest tego wyznacznikiem. nie ona prowadzi do sukcesu. a niedowaga raczej prowadzi do obłędu, obsesji i porażki. wielu porażek. wiem to po sobie. niektóre nadal mnie prześladują. a uwierz, niektóre z nich czasem trudno naprawić. choć staram się mocno, jest trudno to ponaprawiać.
    uśmiech. pogadaj z kimś. pisz do mnie jeśli potrzebujesz. a jak z tą terapią? może naprawdę jej potrzebujesz? chciałabym Ci pomóc. coś powiedzieć, coś wesprzeć. będzie dobrze, a na pewno będzie lepiej tylko się nie poddaj. nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ile wazysz i masz wzrostu?' Pamietaj ze waga nie oddaje wygladu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BMI 17. Faktycznie jesteś gruba! Zastanów się nad tym, proszę.


      "Motylki"? Pokonaj te myśli.

      Usuń
  11. Mimo wszystko chyba nie chcesz wracać do przeszłości, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę, ale tęsknie za tamtym wyglądem, za nogami, bo góry nienawidziłam. Tak samo jak teraz swoich nóg. Wiem, że teraz jest lepiej, ale te myśli panoszą się cały czas po głowie.

      Usuń
  12. PRZESTAŃ! NIE JESTEŚ NORMALNA, NIE JESTEŚ ZWYKŁA, DLATEGO ŻE JESTEŚ ŁADNA. bYŁAŚ ZA CHUDA, TO BYŁAŚ NIENATURALNIE BRZYDKA. PROSZĘ. NIE COFAJ SIĘ. zROZUM TO. JA WIEM. ALE NIE MOŻESZ <3 PISZ JAK CHCESZ!
    natalia.kaczorowska@list.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Pycha placuchy <3
    Zamyknie się w wytworzonej przez siebie skorupie to żadne rozwiązanie. Przed życiem nie da się uciec, trzeba je pokochać i życ jego pełnią. warto znalezc sobie cos, co sprawia radosc i jest zrodlem dobrej energii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Keep on working, great job!

    My blog post; Golf Schools Las Vegas

    OdpowiedzUsuń
  15. This article is really a nice one it assists new web people,
    who are wishing for blogging.

    Stop by my web-site Orlando Chiropractor

    OdpowiedzUsuń
  16. I love looking through an article that will make people think.
    Also, thank you for allowing for me to comment!


    Feel free to visit my blog post ... golf cart covers club car precedent

    OdpowiedzUsuń