poniedziałek, 8 kwietnia 2013

244.

 marchewkowy placek owsiany* jogurtem naturalnym, bananem i masłem orzechowym


*marchewka, płatki owsiane, otręby owsiane, jajko, cynamon, imbir, mąka żytnia, słodzik



Na najbliższe dni, żegnam coś takiego jak czas wolny, na rzecz książek i braku czasu. -,-
Przynajmniej świeci słońce.

A teraz idę przejrzeć wasze blogi pisać charakterystykę na polski. Następnie korepetycje, a na sam koniec mam zamiar iść pobiegać z koleżanką ( Cieszę się, że znalazłam kogoś kto chciałby ze mną biegać, bo sama nie czuje się zbyt pewnie, a z kimś zawsze raźniej, mam nadzieje, że jej się nie znudzi, a pogoda będzie dopisywać, w najbliższym czasie chcę kupić sobie jakieś najtańsze buty do biegania, coś na sam początek, macie jakieś rady co do biegania dla początkujących? :P :) )

14 komentarzy:

  1. Apetyczny placuszek :)
    No, pogoda przynajmniej ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zawsze jakoś wolałam biegać sama ;)
    Świetnie ten placek wygląda, muszę spróbować marchewkowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę biegać sama. chyba że biegne w zawodach ;)
      adidas duramo w 4 polecam :)

      Usuń
  3. świetny placek :D
    ja też chyba niesługo wezmę się za bieganie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Ciacho marchewkowe z patelni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super placek!
    To życze miłego biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja ciagle szukam kogos do biegania, bo samej mi sie nie chce;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widzę coś marchewkowego.. placki itd. to mówię, że muszę zrobić i jak zwykle wypada mi z głowy :) Pysznie wygląda, muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, teraz mam to samo z butamixD

    OdpowiedzUsuń
  9. marchewkowe smaki to pyszne smaki :) mam ochotę na tego śniadaniowego placka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też planuję zacząć biegać :)
    Pyszny placek, lubię takie ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. śniadanie pasujące przed treningiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. marchewkowy placuś wygląda kuszącą, tym bardziej polany tym jogurtem *-*

    OdpowiedzUsuń