niedziela, 23 grudnia 2012

138.

żytnie wytrawne muffinki z kurczakiem, pieczarkami i serem żółtym polane keczupem, pomidor, papryka

Spokojne przygotowanie śniadania, a potem jedzone w biegu bo jednak stwierdziłam, że jadę z rodzicami do kościoła, bo nie chciało mi się iść na piechotę w ten mróz.

Wyjmuję dawno zapomniane puzzle, siadam pod grzejnikiem i spędzam pół dnia układając je. Bez pośpiechu, spokojnie. Przypominam sobie jak kiedyś miałam na nie fazę, na każde urodziny, gwiazdkę czy coś podobnego chciałam dostać puzzle :P Fajnie jest mieć więcej czasu.

Zapach świeżej choinki mieszający się z zapachem obieranych mandarynek i schabu który piecze mama.

Zostałam wczoraj przez kilka z was nominowana, na pytania postaram się odpowiedzieć jutro bo teraz jestem zbyt rozleniwiona, a tak po za tym idę piec pierwszy raz w swoim życiu sernik wiedeński :P 


12 komentarzy:

  1. Świetne te muffiny, musiały smakować bardzo dobrze :))
    Też lubię układać puzzle :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, te muffiny są świetne! Nigdy nie jadłam wytrawnych, a już na pewno nie z mięsem.
    Wesołych świąt, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam układać puzzle, często rozkładam sobie takie składające się z 3 lub 4 tyś i mam zajęcie :) Ten zapach też czuję u siebie, niesamowite, najchętniej już pokosztowałabym, ale wiem, że będzie lepiej smakować podczas Bożego Narodzenia :)) Trzymam kciuki za sernik - wiedeński to jeden z lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają baaaardzo zachęcająco :-) ja właśnie podjadam paszteciki i zaraz lecę piec pierniczki last minute :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrawnych muffinek nie jadłam a te są wspaniałe! Można przepis? :>

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczak, serek i pieczarki, pyszne połączenie :3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również poprosze o przepis bo wyglądają nieziemsko<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w pieczeniu sernika, ja jak pierwszy raz piekłam to miałam niezłą tremę. A świeżej choinki zazdroszczę! :)
    Śniadanie niebo i też chętnie zobaczę przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm pyszne to jest! Jak zrobiłaś te muffinki :)?
    Ja też dzisiaj jestem strasznie leniwa ale udało mi się wyrwać na lodowisko :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają obłędnie. Na wytrawnie jeszcze nie jadłam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zrobić te mmuffinki, ale bez moich kochanych pieczarek niestety...

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny pomysł z tymi muffinkami ;p

    OdpowiedzUsuń