środa, 7 listopada 2012

92.

pudding chlebowy z chałki z jabłkiem, cynamonem, rodzynkami, suszoną żurawiną i bananem



Dla takiego śniadania opłacało się wstać odrobinę wcześniej.
Nie lubię marnowania jedzenia dlatego wszystko muszę wykorzystać :P 
Jeszcze tylko 2 dni i weekend który zapowiada się spędzony z książkami.

Tyle ile uzyskałam punktów z testu kompetencji z matmy jest, aż śmieszne. Wstyd mi za siebie. 4/15 punktów. Taa, pociesza mnie fakt, że jestem 3 w klasie. hahah, o matko i my niby w następnym tygodniu piszemy próbne testy?


Chyba ciąży nade mną jakieś fatum. Od niedzieli zbiłam dwie rzeczy. W niedziele zbiłam swoją kochaną miseczkę, a wczoraj talerz z jajecznicą która wylądowała pół na pół na mnie i podłodze. Milutko, co następne?

Taa, wiedziałam, że nie obejdzie się bez żadnych sprawdzianów. Taka tam kartkówka z polskiego z tego co mi się wydaje nie poszła mi najgorzej, ale zobaczymy.

11 komentarzy:

  1. Też nie lubię marnować jedzenia ;) Dlatego tak lubię puddingi! Twój wygląda pysznie, i na pewno tak też smakował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też staram się nie marnować jedzenia ;) Muszę, po prostu MUSZĘ zrobić w końcu ten pudding, bo tak mnie kusi, że padnę jeśli go nie zjem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zrobić taki pudding, bo pysznie wygląda :)
    też mam czasami, że w jeden tydzień zbiję 2 rzeczy :D nie przejmuj się ;) tylko szkoda jajecznicy... i pewnie pobrudzonego ubrania ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze tłukę szklanki, wszystkie wytłukłam, na ostatnią baaardzo uważam^^;p

    OdpowiedzUsuń
  5. w ten weekend już bezapelacyjnie robię podejście do puddingu chlebowego!

    OdpowiedzUsuń
  6. z chałki musi być pyszny :) myślę że zawsze tak jest, na próbnych testach mało, a później dużo więcej. pamiętam czas gimbazy. najgorsze 3 lata mojego życia o których wolałabym zapomnieć.
    pociesz się faktem że już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stęskniłam się za puddingiem. Pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jadłam nigdy puddingu i chyba będę musiala to nadrobić bo Twój wygląda tak smakowicie;))

    czasem zdarza się gorszy okres;) przejdzie..

    OdpowiedzUsuń
  9. o, pudding, jak smacznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. mega smaczny pudding ;)
    a za testy bede trzymać kciuki z całej siły , będzie dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten pudding, a już tak dawno go nie jadłam! dla takiego śniadania rzeczywiście warto wstać wcześniej:D

    OdpowiedzUsuń