wtorek, 27 listopada 2012

112.

owsianka gotowana na mleku/wodzie z cappuccino podana z kremowym serkiem kawowym, Milką biało-czarną, bananem i herbatnikiem

Nie żałuję, że zdecydowałam się wsiąść udział w przedstawieniu. Wygłupy na próbach. Śmiech. Piski. Atmosfera. Bo w końcu otwarcie hali nie często się zdarza, czy też kolejna rocznica założenia szkoły :P No i to, że jestem zwalniana z lekcji też jest na plus :D Jeszcze tylk o3 dni i będzię po wszystkim.

A dzisiaj jeszcze korepetycje z matematyki i długi wieczór spędzony na robieniu loga na halę. Oo, właśnie zapomniałam się wam pochwalić, że moje i 3 inne prace zostały wyróżnione. I teraz musimy wprowadzić poprawki, bo żadna praca nie jest doskonała i z tego zostanie wybrana ta która wygra. Zdziwiło mnie to ponieważ zrobiłam to, że tak to powiem na odwal, by tylko mieć to zaliczone, a tu takie zdziwienie na mojej twarzy gdy się o tym dowiedziałam, że mogą wybrać moje logo :P

10 komentarzy:

  1. Zatem masz na pewno talent plastyczny. Gratuluję wyróżnienia! :D
    Mmmm, muszę spróbować kawowej owsianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) No widzisz - mówiłam, że będziesz zadowolona z przedstawienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. matematyka kojarzy mi się tylko z męczarnią, ciągłymi korkami i robieniem zadań, o zgrozo!
    a śniadanie mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta owsianka ma w sobie wszystko, co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Jestem ciekawa, jakie logo wymyśliłaś.
    I pyszne dodatki do owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję pomysłowości, bo przecież byle jakiej pracy nie wybrali! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no widzisz, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) taka owsiana z cappuccino musi być pyszna ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. owsianka na cappuccino, ciekawe :3
    nauczę Cię smażyć omlety grubaski w zamian za puddingi, o! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje ;D mega pyszna owsianka ;d

    OdpowiedzUsuń