piątek, 23 listopada 2012

108.

 krówkowy pudding z kaszy mannej  podany z bananem, orzeszkami, domową granolą krówkową i roztopionym kajmakiem, kromka alpejskiego z twarożkiem i papryką


Padam. Jedyne o czym teraz marzę jest łóżko. Albo jeszcze nie teraz, kocyk, ciepła herbata i jakiś serial. Tak to jest to. 
Po dzisiejszej "małej" wyprawie do lasu, nie mam siły. Nie miałabym nic przeciwko gdyby nie to, że miałam na sobie koturny. Aktualnie moje nogi odmawiają posłuszeństwa. 
Na próbie dobrze. Niezbyt mi się chciało czekać na nią, ale jakoś dałam radę Potem w miarę szybko minęło. Od pon do śr mam próby od 8 do 10.30. W czwartek od 8 do 15.30!!! A w piątek muszę być tam od 8 i o 12 to się wszystko zaczyna. Jeszcze tylko ten tydzień i będzie po wszystkim. Damy rade :P


O matko jestem w szoku z próbnego egzaminu z polskiego miałam 30/32 punktu przy czym z rozprawki miałam max. O.o Jak to ja? Nie wierzyłam. Że niby nie miałam odjętych punktów za ortografię i interpunkcję? To, aż dziwne. Jeden błąd zrobiłam w zamkniętym i wiedziałam, że akurat to mam źle, a drugi to podałam zły negatywny skutek reklamy. Pisałam to w ostatnich minutach więc może to dlatego, ale co tam te 2 punkty. Jest dobrze, nawet bardzo dobrze :D

10 komentarzy:

  1. domowa granola krówkowa *.* ale musi być doobra :)
    w koturnach do lasu? xd
    gratuluję wyniku z egzaminu, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak słodko, pycha! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cały dzień marzyłam o legnięciu na łóżku i w końcu się ziściło<3
    aaaa cudowny jest ten pudding<3

    OdpowiedzUsuń
  4. krówkowe smaki <3 ale to musiało smakować! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo, brawo, świetny wynik :>

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jadam takich wymysłów, ale ten kajmak wygląda wspaniale. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wyniku ;) całe wieki nie jadłam kajmaku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam 'krówkowy pudding' i od razu się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje za egzamin ,jesteś świetna ;*
    śniadanko boskie ;) idealne smaki <3

    OdpowiedzUsuń