środa, 26 września 2012

51.

czekoladowa owsianko-manna z dodatkiem syropu z brzoskwini podana brzoskwinią z puszki, jabłkiem, 2 kostkami Miki carmel i Milką Crispy Snax Daim Snax, cynamonowa muffinka z jabłkami i kruszonką cynamonowo-miodową z słonecznikiem i orzeszkami

 Kartkówka z angielskiego zaliczona na 5 :D Z chemi pani pytała, ale na szczęście nie padło na mnie, w sumie umiałam to, ale jakoś nie lubię być odpytywana. Na matmie znalazłam się pod tablicą aby rozwiązać zadanie, na szczęście jakoś mi się udało, bez żadnych sytuacji kiedy by to moja matematyczka miałaby okazję wstawić mi minusa. A wręcz pochwaliła, za dobre rozumowanie. ( Ma mniemanie, że nasza klasa kompletnie nic nie umie, w tym roku zaczęła nas uczyć, jest ona grubo po emeryturze i z lekka mnie przeraża, ale mimo to nawet ją lubię, no i ta jej skromność xd :P ) Kolejna sterta książek czeka już na mnie, a ja jeszcze umówiłam się ze znajomymi. Gdzie tu znaleźć odrobinę czasu na odpoczynek ? 




 Te muffinki były najlepszymi jakie do tej pory udało mi się zrobić. Szkoda, że już się rozeszły...


10 komentarzy:

  1. jej, ale muffinki! *.* i te foremki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. same cuda w tej miseczce! <3
    aa ta muffina jeszcze lepsza! kruszonka brzmi obłędnie!:)
    aale bo właśnie niepotrzebnie już o tym myślisz i się zamartwiasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj spokój. Tak, od razu przytyjesz tonęxp

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie smakowite muffiny, z jakiego przepisu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha :D
    Zmieniłam adres bloga, zapraszam na
    http://mojesniadanioweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem co to znaczy jak choroba daje o sobie znać. Za każdym razem jak odezwie się w twojej głowie to przypominaj sobie, ze niedługo ważenie i MUSISZ ważyć więcej. A po drugie, to Twoje urodziny! możesz sobie pozwolić na wszystko! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie myśl, że możesz coś tak fantastycznego odwołać! spróbuj, a będzie Ci o wiele lżej i może w końcu zapomnisz o chorych myślach, trzymam kciuki i dasz radę, pamiętaj trzeba chcieć! nie zmarnuj tego ;)
    a miseczka pychotka, a muffinkę chętnie bym porwała ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Postaraj się zapomnieć o wszystkim.. A może to nie muszą być same niezdrowe i tuczace rzeczy? Przygoruj coś sama, zdrowe muffinki, pizze na półrazowym cieście, ciekawe przystawki ;) dasz radę ;) no i baw się dobrze. Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciężko pozbyć się takich myśli, ale nie pozwól, żeby choroba wygrała i zepsuła Ci urodziny!
    pyszne dodatki<3

    OdpowiedzUsuń
  10. super te muffinki ;) pewnie pyszne !
    a miseczka napełniona samymi pysznymi rzeczami ,te słodkości *.*

    OdpowiedzUsuń