sobota, 15 września 2012

40.

owsianka na napoju truskawkowym z Gratką waniliową,truskawkami, borówkami i malinami

Nie mogłam doczekać się powrotu do owsianki z truskawkami więc powyższa owsianka powstała na kolację.

Mam tyle pomysłów na śniadanie, że głowa mi od nich pęka nie potrafię się zdecydować co zjeść najpierw. 
Uzmysłowiłam sobie ostatnio, że strasznie rzadko jem wytrawne śniadania. Gdzie kiedyś jadłam takie cały czas. Ale to było w czasach kiedy owsianka kojarzyła mi się z brejowatą papką, a jedynym posiłkiem w którym było mleko i przechodziło mi przez gardło były płatki śniadaniowe.Teraz nie wyobrażam sobie życia bez kaszy, owsianek, placków i porannego gotowania. 

Choć nie wiem czy w tym tygodniu nie zagości u mnie jajecznica na śniadaniu.  
Widziałam gdzieś sposób wykonania jej na parze i jestem bardzo ciekawa czy różni się jakoś w smaku od takiej tradycyjnej. 
A w dodatku jak się dowiedziałam w zamrażalniku czekając sobie spokojnie kurki.





8 komentarzy:

  1. A skąd ty masz teraz te truskawki? ; >

    OdpowiedzUsuń
  2. truskawki o.O też chcę! masz świeże! no i borówki, ale pyszna miseczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. truskawki - są pyszne i zdrowe , i strasznie mi ich brakuję ;/ zabieram ci tą owsiankę ,a jutro wyruszam na poszukiwanie truskawek !

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ bym jeszcze zjadła świeże truskawy, mrożone to już nie to samo:<
    mam podobnie - kiedyś mleko tylko do płatków, a teraz życia sobie nie wyobrażam bez owsianek, kasz, placków:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bardzo rzadko jem wytrawne śniadania, bo z rana jestem strasznym łasuchem na słodkie! Ale owsianka na napoju?! Pierwszy raz widzę ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajecznica na parze? Wow, o tym nie słyszałam. Chętnie zobaczę efekty Twojego pichcenia! :)
    Podziwiam Cię, że masz rano czas/ochotę by codziennie przyrządzić coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też do niedawna jadłam tylko wytrawne śniadania.. dopiero od sierpnia przerzuciłam się na owsiakę(kojarzącą mi się dotychczas z breją bez smaku;)) i od tej pory gości u mnie prawie codziennie

    OdpowiedzUsuń